Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla RTRP „Dolina Strugu” w ramach realizowanego projektu „Access to Success – dostęp do sukcesu”
Błażowa, dnia 13 lipca 2009 r.
RTR-P/PZP/7.2.2/1/09
Zgodnie z Art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2004
nr 19 poz. 177 z póź. zm.) informuję, że w przetargu
nieograniczonym na „Dostawę sprzętu komputerowego
i oprogramowania dla Regionalnego Towarzystwa Rolno Przemysłowego
„Dolina Strugu” w ramach realizowanego projektu „Access
to Success – dostęp do sukcesu” Zamawiający, Regionalne
Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu”, dokonał wyboru
najkorzystniejszej oferty, którą przedstawiła:
Okręgowa Spółdzielnia Telefoniczna w Tyczynie
36-020 Tyczyn, ul. Kościuszki 8.
Oferta została wybrana ze względu na najniższą cenę.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
- Okręgowa Spółdzielnia Telefoniczna w Tyczynie
36-020 Tyczyn, ul Kościuszki 8;
- ZETO – RZESZÓW Sp. z o.o.
35-326 Rzeszów, Al. Rejtana 55.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty |
Liczba pkt. w kryterium
najniższa cena |
Razem |
1. Okręgowa Spółdzielnia Telefoniczna w Tyczynie
36-020 Tyczyn, ul. Kościuszki 8 |
100% |
100% |
2. ZETO – RZESZÓW Sp. z o.o.
36-020 Tyczyn, ul. Kościuszki 8 |
98,3% |
98,3% |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla RTRP „Dolina Strugu” w ramach realizowanego projektu „Access to Success – dostęp do sukcesu”
Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu” ogłasza przetarg na
Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego
Towarzystwa Rolno-Przemysłowego
„Dolina Strugu”
w ramach realizowanego projektu
„Access to Success – dostęp do sukcesu”.
Ogłoszenie o zamówieniu
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Nazwa zadania: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego Towarzystwa Rolno-Przemysłowego „Dolina Strugu” w ramach realizowanego projektu „Access to Success — dostęp do sukcesu”
Numer ogłoszenia: 97627 - 2009
Data zamieszczenia: 23.06.2009 r.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1165) Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu” zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I Nazwa (firma) i adres Zamawiającego
Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu”
ul. Myśliwska 16, 36-030 Błażowa, woj. podkarpackie
tel. (0-17) 230 12 10, faks (0-17) 230 12 10
Adres strony internetowej: http://www.dolinastrugu.pl/
II Określenie trybu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej
http://www.dolinastrugu.pl/ (w dziale
Zamówienia pubiczne, przetargi,
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla RTRP „Dolina Strugu”
w ramach realizowanego projektu „Access to Success – dostęp do sukcesu” –
bezpośredni odnośnik
http://dolinastrugu.pl/?did=html&pid=przetargi&id=sprzet_komp).
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego.
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (8 laptopów, faksu, cyfrowego aparatu fotograficznego, 28 stacjonarnych komputerów PC, 28 monitorów LCD, 29 wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, 36 pakietów oprogramowania biurowego, 36 pakietów oprogramowania antywirusowego) zgodnego z wymaganiami technicznymi zawartymi w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 38.65.10.00-3, 30.12.14.10-0, 30.12.14.30-6.
V Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
VI Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w dniach: 14.
VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
- O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
- posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Z ubiegania się o wykonanie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4,
- podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
- Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
- jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
VIII Informacja na temat wadium
- Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych).
- Wadium może zostać wniesione w formie przewidzianej przez Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1165) w art. 45 ust. 6.
- Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Tyczynie, nr rachunku 37 9164 0008 2001 0000 0417 0001. W tytule przelewu należy umieścić informację: „Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania”. Wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
- W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty ksero-kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
- W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Regionalnego Towarzystwa Rolno-Przemysłowego „Dolina Strugu”, adres: 36-030 Błażowa, ul. Myśliwska 16 przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Nazwa kryterium |
Waga |
Najniższa cena |
100% |
X Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać do dnia 1 lipca 2009 r. do godz. 1145 w siedzibie Zamawiającego
Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu”
36-030 Błażowa, ul. Myśliwska 16
Oferty zostaną otwarte dnia 1 lipca 2009 r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego
Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu”
36-030 Błażowa, ul. Myśliwska 16
XII Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
XIII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy.
XIV Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 97627 - 2009 z dnia 23 czerwca 2009 r.
Kierownik Zamawiającego
Pliki do pobrania:
- SIWZ – Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (z 23 czerwca 2009 r.)(
PDF, 656k)
- Załącznik nr 1 – Wymagania techniczne (z 23 czerwca 2009 r.)(
PDF, 729k)(
DOCX, 194k)
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy (z 23 czerwca 2009 r.)(
PDF, 589k)(
DOCX, 173k)
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z 23 czerwca 2009 r.)(
PDF, 583k)
- Załącznik nr 4 – Projekt umowy (z 23 czerwca 2009 r.)(
PDF, 689k)
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego