Warning: include_once(radlibs-0.2/common_func.php): failed to open stream: No such file or directory in /www/virtual/d/dolinastrugu/htdocs/index.php on line 11 Warning: include_once(): Failed opening 'radlibs-0.2/common_func.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear:/www/virtual/dolinastrugu.itl.pl/htdocs/nowy') in /www/virtual/d/dolinastrugu/htdocs/index.php on line 11 Warning: include_once(radkontakt-0.6/radkontakt.class.php): failed to open stream: No such file or directory in /www/virtual/d/dolinastrugu/htdocs/index.php on line 12 Warning: include_once(): Failed opening 'radkontakt-0.6/radkontakt.class.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear:/www/virtual/dolinastrugu.itl.pl/htdocs/nowy') in /www/virtual/d/dolinastrugu/htdocs/index.php on line 12 Dolina Strugu


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla RTRP „Dolina Strugu” w ramach realizowanego projektu „Access to Success – dostęp do sukcesu”

Błażowa, dnia 13 lipca 2009 r.

RTR-P/PZP/7.2.2/1/09

Zgodnie z Art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2004 nr 19 poz. 177 z póź. zm.) informuję, że w przetargu nieograniczonym na „Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego Towarzystwa Rolno Przemysłowego „Dolina Strugu” w ramach realizowanego projektu „Access to Success – dostęp do sukcesu” Zamawiający, Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu”, dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, którą przedstawiła:

Okręgowa Spółdzielnia Telefoniczna w Tyczynie
36-020 Tyczyn, ul. Kościuszki 8.

Oferta została wybrana ze względu na najniższą cenę.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty:

  1. Okręgowa Spółdzielnia Telefoniczna w Tyczynie
    36-020 Tyczyn, ul Kościuszki 8;
  2. ZETO – RZESZÓW Sp. z o.o.
    35-326 Rzeszów, Al. Rejtana 55.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty Liczba pkt.
w kryterium
najniższa cena
Razem
1. Okręgowa Spółdzielnia Telefoniczna w Tyczynie
36-020 Tyczyn, ul. Kościuszki 8
100% 100%
2. ZETO – RZESZÓW Sp. z o.o.
36-020 Tyczyn, ul. Kościuszki 8
98,3% 98,3%

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Logo PO KL Kapitał Ludzki Logo Unia europejska Europejski Fundusz Społeczny
 
 
 
 
 

Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla RTRP „Dolina Strugu” w ramach realizowanego projektu „Access to Success – dostęp do sukcesu”

Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu” ogłasza przetarg na Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego Towarzystwa Rolno-Przemysłowego „Dolina Strugu” w ramach realizowanego projektu „Access to Success – dostęp do sukcesu”.

Ogłoszenie o zamówieniu
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Nazwa zadania: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego Towarzystwa Rolno-Przemysłowego „Dolina Strugu” w ramach realizowanego projektu „Access to Success — dostęp do sukcesu”

Numer ogłoszenia: 97627 - 2009

Data zamieszczenia: 23.06.2009 r.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1165) Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu” zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu”
ul. Myśliwska 16, 36-030 Błażowa, woj. podkarpackie
tel. (0-17) 230 12 10, faks (0-17) 230 12 10
Adres strony internetowej: http://www.dolinastrugu.pl/

II Określenie trybu zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej http://www.dolinastrugu.pl/ (w dziale Zamówienia pubiczne, przetargi, Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla RTRP „Dolina Strugu” w ramach realizowanego projektu „Access to Success – dostęp do sukcesu” – bezpośredni odnośnik http://dolinastrugu.pl/?did=html&pid=przetargi&id=sprzet_komp).

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego.

IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (8 laptopów, faksu, cyfrowego aparatu fotograficznego, 28 stacjonarnych komputerów PC, 28 monitorów LCD, 29 wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, 36 pakietów oprogramowania biurowego, 36 pakietów oprogramowania antywirusowego) zgodnego z wymaganiami technicznymi zawartymi w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 38.65.10.00-3, 30.12.14.10-0, 30.12.14.30-6.

V Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

VI Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w dniach: 14.

VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

  1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
    1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  2. Z ubiegania się o wykonanie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
    1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4,
    2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
    3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
    4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
    5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
  3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
    1. jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
    5. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny,
    6. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
    7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.

VIII Informacja na temat wadium

  1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych).
  2. Wadium może zostać wniesione w formie przewidzianej przez Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1165) w art. 45 ust. 6.
  3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Tyczynie, nr rachunku 37 9164 0008 2001 0000 0417 0001. W tytule przelewu należy umieścić informację: „Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania”. Wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty ksero-kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
  6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Regionalnego Towarzystwa Rolno-Przemysłowego „Dolina Strugu”, adres: 36-030 Błażowa, ul. Myśliwska 16 przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie.

IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Nazwa kryterium Waga
Najniższa cena 100%

X Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

Oferty należy składać do dnia 1 lipca 2009 r. do godz. 1145 w siedzibie Zamawiającego
Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu”
36-030 Błażowa, ul. Myśliwska 16

Oferty zostaną otwarte dnia 1 lipca 2009 r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego
Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu”
36-030 Błażowa, ul. Myśliwska 16

XII Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

XIII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie dotyczy.

XIV Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy.

XV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie dotyczy

XVI Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 97627 - 2009 z dnia 23  czerwca 2009 r.

Kierownik Zamawiającego

Pliki do pobrania:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Logo PO KL Kapitał Ludzki Logo Unia europejska Europejski Fundusz Społeczny
 
 
ua en
Regionalne Towarzystwo Rolno-Przemysłowe „Dolina Strugu”
36-030 Błażowa, ul. Myśliwska 16
tel/fax: 017 230 12 10
e-mail: strug@intertele.pl
strony internetowe, serwery wirtualne, sklepy internetowe
Projekt i wykonanie serwisu
© 2003 Intertele S.A.